img_20181231_213025.jpg Quarto com marquise
Quarto com marquise Quarto com varanda cozinha/sala cozinha/sala

2 quartos com varanda,em apartamento luminoso próximo das praias da Caparica.
O aluguer mensal inclui as despesas de água, eletricidade e internet, até ao limite de 40 euros.
No check in, à primeira mensalidade acresce o pagamento de 300 euros, a título de caução. Instalação na varanda para fumadores.
Prédio situado em zona calma, com elevador, próximo de transportes, comércio, restaurantes.
É como viver num local de férias: são 5 minutos a pé até à praia e 20 minutos de autocarro até Faculdade de Ciências e Tecnologia da UNL e Instituto Piaget.

Two single rooms with balconies, in a seaside apartment with beautiful natural light on leafy street. Both rooms are equipped with double bed, wardrobe, table, chair and internet. A fully equipped kitchen with a lounge area (flat screen TV and sofa/puff) and a bathroom are common spaces.
Cafes, restaurants and local commerce are close. Only 5 minute walk to the surf beach, and 20 minute drive to the heart of Lisbon.
There is a bus stop near our doorstep. Faculdade de Ciências e Tecnologia and Instituto Piaget are 20 minutes away by public transportation. Come and enjoy living near the beach all year round.

2825-481 - Av. do Oceano, nº 22, frente

Água, gás e luz não incluídos na mensalidade

Cama dupla

0°0'0" N, 0°0'0" E